Nasza historia

Pokaż / ukryj

Lata 20. Początek naszej historii

Nasza historia zaczyna się na początku lat 20. XX wieku, w czasach działalności innowacyjnego wynalazcy Samuela Rubena oraz pełnego zapału producenta wolframowych drutów żarnikowych – Philipa Rogersa Mallory’ego. Ruben przybył do firmy P.R. Mallory’ego w poszukiwaniu sprzętu potrzebnego do eksperymentu. Ruben i Mallory zauważli w tym spotkaniu szansę: mogli połączyć geniusz Rubena i możliwości produkcyjne Mallory’ego. Ich partnerstwo, które trwało aż do śmierci Mallory’ego w 1975 roku, utworzyło fundament dla Duracell International.

Pokaż / ukryj

Lata 60. Pierwsza bateria Duracell na Księżycu

Pierwsze baterie alkaliczne Duracell były sprzedawane pod marką Mallory. Te baterie nowej generacji zaprojektowano konkretnie dla firmy Kodak (i do niej też je dostarczano), aby pomóc zasilić jej bardzo energochłonny aparat Instamatic z wbudowaną lampą błyskową. W 1965 roku wprowadzono nazwę „Duracell” oraz zwiększono nacisk na programy i produkty konsumenckie. Baterie były dostarczane bezpośrednio do firm Agfa, Kodak i Polaroid – producentów przenośnych urządzeń konsumenckich nowej generacji, takich jak magnetofony i krótkofalówki. W 1969 roku produkty Duracell wzięły udział w misji Apollo 11, stając się tym samym pierwszymi bateriami na Księżycu.

Pokaż / ukryj

Lata 70. Narodziny ikony

W 1971 roku firma Duracell wprowadziła ikoniczne w tej chwili kolory – miedziany i czarny – symbolizujące przewodność, siłę i zaawansowaną technologię baterii. Baterie Duracell były pierwszymi bateriami reklamowanymi w telewizji – szybko zagościły w powszechnej świadomości za sprawą chwytliwego hasła reklamowego: „Żadna inna bateria nie wygląda jak ona. Żadna inna bateria nie działa tak długo jak ona”. W 1973 roku narodził się Królik Duracell. Agencja reklamowa Dancer, Fitzgerald and Sample z Nowego Jorku stworzyła pamiętną reklamę telewizyjną, w której główną rolę grał królik z bębenkiem. Od tamtego momentu Królik jest uosobieniem większej żywotności baterii Duracell w porównaniu do standardowych baterii cynkowo-węglowych. Z biegiem lat Królik ze zwykłej zabawki przemienił się w zabawną i powszechnie lubianą maskotkę marki Duracell, która dodaje jej ciepła i charakteru.

Pokaż / ukryj

2016 rok Stały dom w Berkshire Hathaway

Firma Berkshire Hathaway przejmuje Duracell. Duracell kontynuuje działalność zgodną z założeniami zrównoważonego rozwoju, w dalszym ciągu cechuje się największą w branży innowacyjnością, a także gwarantuje korzyści swoim klientom i konsumentom, aby stać się niekwestionowanym numerem jeden na globalnym rynku producentów baterii.

Pokaż / ukryj

2019 rok Królik przemawia

W 2019 roku Królik Duracell zdobył nową umiejętność: po raz pierwszy w historii przemówił ludzkim głosem! Rozpoczęła się także zupełnie nowa kampania reklamowa pod hasłem „Power On”. Zyskawszy głos, Królik Duracell rozpoczął wyjątkową misję polegającą na motywowaniu urządzeń do dłuższej i znacznie wydajniejszej pracy.

Pokaż / ukryj

2020 rok Wprowadzenie na rynek Duracell Optimum, naszej nowej generacji baterii

Duracell Optimum to nasza najdonioślejsza innowacja i prawdziwie przełomowa technologia. W bateriach Duracell Optimum 1,5 V AA i AAA zastosowano unikatową formułę, która pomaga zwiększyć wydajność urządzeń. Dzięki temu niektóre urządzenia – np. kontrolery bezprzewodowe do konsoli Xbox One – działają dłużej, inne – np. zdalnie sterowany samochodzik – jeżdżą z większą prędkością i zapewniają lepszą zabawę, a jeszcze inne – np. wkrętarka akumulatorowa – zyskują szybsze obroty, umożliwiając złożenie mebli w rekordowym czasie.
Wykorzystaj pełny potencjał swoich urządzeń dzięki Duracell Optimum

NASZE WARTOŚCI

Nasza kultura opiera się na fundamentalnych wartościach, które nadają kierunek wszystkiemu, co robimy.

  • Współpraca

    Działamy jako jeden zespół, aby realizować strategię firmy.

  • Rozwój

    Dążymy do spełniania najwyższych standardów, podejmujemy zdecydowane kroki w stronę dalszego rozwoju, stawiamy na innowacyjność, a także rozwiązujemy problemy w kreatywny sposób.

  • Etyka

    Zawsze podejmujemy takie decyzje, które służą długoterminowemu dobrobytowi firmy i organizacji.

  • Zaufanie

    Osiągamy wybitne wyniki poprzez transparentne zarządzanie pracą własną i innych.

Content Image

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas wiadomość i otrzymaj odpowiedź w ciągu 48 godzin.

Skontaktuj się z nami